Alla behöver vi ha med levern till himlen

Nu är jag hemma. Kolmården erbjuder en skön och lugn tystnad. Detta är paradiset. Inga bilar, inga skrikande människor. Jag ska ta och krypa upp i soffan med en gosig katt och bara njuta av att vara hemma.




Fast först måste jag ju skriva ner två fantastiska citat från idag på jobbet.


Jag ringer upp en av våra kunder, en gammal tant på 80 år och samtalar lite. Snart berättar hon sina tankar om vissa människor:

Ja, de är ju som flatlöss som kryper upp på en...

Tanter är spännande. =)



Sedan hade vi en diskussion om det här med organdonation. Jag är en jättestor förespråkare för att man ska donera sina organ eller åtminstonde anmäla sig till registret. Om ni vill göra det kan ni
klicka här. men i alla fall. Julia är inte en så stor anhängare av organdonation och hennes största argument är följande:

Nae, jag vill ha med dem till himlen.

För där gör de stor nytta. Vem behöver inte ha alla sina njurar när de träffar Gud liksom. =P



Kärlek

Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits