Lite vin skulle nog hjälpa...

Idag känner jag mig fullständigt uttråkad. Samtidigt lite panikslagen. Om cirka en vecka måste jag bege mig ner till Helsingborg igen. Det är i och för sig inte det värsta, men jag har en låång lista på vad som måste göras:

- styrelsemöte  
planering av årsmöte
planering av vad vi ska göra under nollningen (vem, vad, hur, när, varför)
planeringen över ett år

- köpa böcker - strategisk kommunikation (typ 2000 sek på Bokus, omg)
- köpa böcker - historisk grundkurs
- köpa böcker - lärande ledarskap

(pengarna kommer bara att rinna iväg... =S)

- hitta ett jobb, så att jag kan använda alla de underbara kunskaper jag fått under min utbildning och lägga grunden för min framtid. (så att jag kan få ett bra jobb och betala av CSN. allternativt köpa en dyr resa utomlands och på så sätt rymma från studieskulderna. dags för en investeringskalkyl, tack för tipset miss K)

sen finns det liiiiiite till på listan, men det var nog de viktigaste punkterna...

Nae, nu ska jag ta och fortsätta skriva upp punkter på min lista så att jag kan få lite mer panik.
Eller så dricker jag bara vin och gråter...

Kärlek

Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits