Nju ska ja njog sova...

Nu är jag sådär lagom trött, ni vet när ögonen börjar rinna och man känner hur hela huvudet bara vill domana bort.

Jag sover inte, jag vilar bara ögonen!

Orsaken kan vara att jag igår spenderade kvällen med Madelään. Inte för att hon tröttar ut en människa utan för att man skrattar, sjunger och bara vill njuta. Mys. Det är en människa jag aldrig vill förlora.

 

En öl och ett glas mjölk. Måste verkligen säga att östgötskan är det finaste språket:   

Dju kan bliej min ääääÄÄää däjt.


Man vet inte hur mycket man har saknat det förens man utsätts för ett antal småfulla östgötar som pratar på krogen.



Förresten jag har hittat min drömman, eller åtminstonde hans blogg...


Kärlek

Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits