husfru idag

Hej hej!
Nu är det nästan mitt i natten.
Sitter och borstar tänderna. Har precis städat min garderob. Det behövdes. Jag har en förmåga att samla på mig massor av kläder och sen bara slänga in dem. Detta gör att jag aldrig hittar något att ha på mig. Ushan mig.

Har städat och diskat också. Mycket nöjd över mig själv. Hela dagen har faktiskt varit produktiv. Min grupp har lyckats skriva mycket på rapporten som ska in på torsdag, men vi kan nog lämna in den i morgon. Lyckos oss. Det enda jag inte gjort idag är att tvätta. Borde ha gjort det men har inget tvättmedel kvar.

Imorgon ska alltså rapporten skrivas klart. Jag hoppas även att jag hinner sticka och inhandla de där stolarna jag har sett innan jag sticker till pågen. Men med min vanliga tur så kommer jag få stressa skiten ur mig för att hinna med tåget. Blä

På lördag kommer min göteborgare. Det ska bli skoj. Det innebär att jag ska anställa pågen som handlare. Måste fylla kylskåpet, lite i alla fall. Sen om en vecka blir det Göteborg. var länge sedan jag var där, på riktigt alltså.

Ska sova nu. God natt!

Puss

Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits