tisdag

Måste bli klar med historian idag. Har lite diskussion kvar. Spännande må jag säga!
Måste till biblioteket och lämna de intressanta böckerna om dödsstraff och olika tortyrmetoder. Tråkigt. Men vad gör man inte för lite sinnesfrid.

Det regnar. Gnu mamma! Det värsta med regn är att man blir blöt. Usch!

Imorgon smäller det!

Dags att åka tåg igen. Oh, va roligt! Oh, va roligt!
Det är inte resan som är det viktiga i det här fallet. Utan det är målet!

Måste ringa Linn. Försökte igår men ingen svarade. Lustigt. Hon kanske jobbar den konstiga människan.  Men det är dags att ta sig i kragen och ringa det där lilla samtalet till bästa vännen. Och se så att hon lever, menar jag. 

Snart är det student. Ska bli så kul, men samtidigt läskigt. Snart var man vuxen då. Är det dags att tänka på Volvo, Villa och Vovve nu eller? Man börjar bli gammal och gaggig. Livet börjar nu! eller vänta... Pluggandet börjar nu! Weeeii. Jag som inte fått nog av dessa tree år av pluggande. Men på universitetet lär det väl bli bättre iaf. Hoppas ingen er härifrån har sökt till min utbildning. Visserligen får alla trevliga människor söka dit, men jag vet en hel drös som jag inte vill hamna med. Är jag självisk nu?


Nae. Dags att skriva lite historia!

Lev länge och väl! 


Kommentar:
Postat av: gurgel

yeah!! gurgla gurgla gurgla mer flourtanten gråter när ingen ser!!!

2006-05-23 @ 11:28:57

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits