Jobbintervju

Idag ska jag sälja min själ. Heh.
Eller snarare: Jag hoppas på att få jobb på ett telemarketingföretag. Perfa Anna!
Anna Telefonförsäljare.
Vet inte om det känns bra att säga så. Men men. Måste man ha pengarna så måste man.  
Förhoppningsvis kan jag tjäna en hacka på detta. *håller tummarna*

Killen jag pratade med igår verkade i alla fall trevlig, så vi får väl se.
Dessutom verkar företaget seriöst. Paleo-Sofies Jonas jobbar iaf där. Han har ju överlevt, så det finns ju hopp för mig.

Prata kan jag ju, pappa säger det iaf. Speciellt efter otaliga timmar i telefonen med Magnus.
"Anna, du är verkligen duktig på att prata"
Som tur är det inte telefonräkningen jag behöver pengarna till.

Hmm... tog precis ett tuggummi med fruit-smak - ur min Extra salty licorice förpackning. Speciellt. Ska det gå till på det här viset?

Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits