En vanlig dag, med högskoleförberedelser

Om jag inte var förvirrad innan kan jag lova att jag är nu.
När jag satt inne på Gerdans föreläsning om högskoleanmälningar höll jag på att sjunka genom golvet. Innan kände jag mig lika vilsen i Högskoledjungeln som en ensam antilopbäbis jagad av en gul taxibil i New York, men nu... Nu har det definitivt ändrats.
Jag känner mig inte längre som en ensam antilopbäbis... Utan nu känner jag mig som en... en.... en antilopbäbis som har blivit överkörd av den gula taxibilen och som några hundar tuggar på.

Vad ska jag välja, hur ska jag göra, tänk om jag inte kommer in, vad gör jag om jag dör, hur lever jag, hur ska jag klara mig? Detta är bara en del av de frågor som poppade upp i mitt huvud....

Alltså!
Sammanfattning: Jag har inte blivit ett dugg lugnare utan bara mer förvirrad.
Finns det någon därute som kan hjälpa mig?!!!!!!


Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits