Fredag igen

På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest
men fredag är ändå den dagen som känns bäst...

Frdag, igen. Tänk vad veckorna går fort. Känns som om jag inte har koll på hur fort det går längr. Snart är det jul och allt. Hur ska jag hinna med allt?

Åker hem om ungefär en vecka. Ska bli skönt att krama mamma och pappa och gosa med katten. Träffa paleo-sofie med bebis i magen och skogs-sofia utan bebis i magen (vad jag vet i alla fall) och plugga tenta, självklart.

Känns knäppt att jag kommer behöva packa för att åka hem. Lustigt det där. Det är ju mitt hem, men ändå inte. Saknar allt som har med Norrköing att göra. Inte för att jag inte uppskattar att jag får vara här, men det är så mycket jag saknar.


nar. nu ska jag sluta

Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits