1 månad senare

Nu är det en månad sen jag skrev något sist.

Egentligen har inte mycket hänt efter det.

- CSN har gett Anna pengar! Detta är mycket bra, även om jag kommer att dras med studieskulder. Men vad gör man inte när pengadjävulen sitter på ens axel och tigger?

- Skånepågen var hos Anna. Två underbara veckor av bad och sköna stunder på gräsmattan.

- Skånepågen och Anna var på Djurparken. Mycket trevligt. Dock en besvikelse i Safariparkens inhägnad för vargar och björnar. En liten brunbjörn och ingen varg. Inte ens någon varg inne i djurparken. Snöleoparden var häftig, det lilla vi såg av den. Delfinshowen var mycket vacker och sälshowen lika så. Rekomenderar ett besök. 

- Anna har varit i skåneland. Mycket sol och lite bad i Barsebäck. Vattnet var lite grönt, men vad gör man inte för att svalka sig lite i hettan.

- Anna har varit på marknad i skåneland. Köpte två halsband och fick ett magnetarmband av skånepågen. Lyckades dock inte vinna något när det gällde att skjuta eller att ta upp gosedjur med en sån där konstig tång.

- Anna har ätit trerättersmiddag på ett skåneslott. Mycket vackert. Mitt habegär började att koka och de stora rådjursögonen uppenbarade sig. Tittade på pågen och log lite. Rådjursögonen funkade inte på honom lika bra som de göra på pappa...

Snart bär det av. Den 31/8 börjar nollningen. Då gäller det att inställa sig i Helsingborg. Givakt och uppställning! Men mycket måste göras innan, så det är bäs att jag beger mig.



Kommentar:
Postat av: Gunilla H

;)


Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits