....

Sommarlovets första vecka. Har inte lyckats åstadkomma något vettigt. Ganska skönt måste jag erkänna. Har kommit på mig själv med att vakna och slå på tv:n för att titta på ”hem till gården”. Måste tyvärr säga: Älskade Storbritannien. Förlåt, men ni har lyckats göra den tråkigaste serien i manna minne.

Den är dock inte den sämsta. Har massor av förslag på serier som kan vinna den titeln.

 

 

På tisdag kommer Linnea. Underbart om jag får säga det själv.

Finns några flera orsaker till detta. För det första Jag får träffa min bästa kompis, jag får sitta uppe hela natten och prata skit (mest om Han – beviset för att neandertalare inte är utdöda och att de kan anpassa sig till dagens samhälle) men sedan måste jag också städa. Nu kan detta verka vara en konstig sak att vara glad för. Men är man som jag betyder det att detta är ett underbart tillfälle för att få mitt rum rent. Helt enkelt, man måste pissa på tallfället.

 

 

Har nu fler myggbett än det finns dagar på året. Har då inte räknat dem jag har fått idag. Det är alldeles för varmt för att kunna sova med fönstret stängt om nätterna. Jobbigt. Men snart är sommaren slut och då kan vi återvända till att leva i det kyliga klimatet igen.

Dessutom är chansen för att jag kommer se ut som en tomat efter sommaren cirka 99,99 % eller något. Ska nog inte vara ute i solen, speciellt inte somna i solen. Ganska dumt. Men med min otur och med min personlighet skulle det inte förvåna mig on det händer.

 

 

Måste tyvärr gå nu. Ha en trevlig dag och gå ut och lukta på blommorna.

Det ska jag göra. Har sett ut en speciellt vacker smörblomma att stoppa näsan i.

Ps: Glöm inte att man ska äta blommor. Hur gott de än luktar

 

 

Puss Puss


Kommentar:
Postat av: Dillen

Tjo gurkan! Härligt med första lovveckan, huh? :) Sniffa och snuffa lite på smörblomman åt mig också :) Hoppas alllt är fint! kraaam!!

(PS) Jag är så JÄVLA krogsugen!! Vad sägs om en krogis snart i nattsvalkan? ;)

2005-06-19 @ 18:21:34

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits